lördag 23 februari 2008

Schalgerdag

Idag är det Lördag och de betyder en sak denna dag som denna... Schlager. Men nu ska jag faktiskt inte prata om schalger idag, utan jag tänkte prata om någon som faktiskt betyder mycket för mig, Carolina Gynning.
Varje tisdag när jag ser henne på tv:n känner jag mig så lycklig, hon får mig helt enkelt att må bra. Hon är en underbart vacker kvinna och med världens finaste dialekt... Skånska.
Det är inte bara I huvudet på Gynning som gjort att jag gillar henne utan jag har gillat henne sen första gången jag såg henne på Big Brother. Inte för att jag tyckte att Big Brother var något att ha, men ändå var jag tvungen att titta bara för att Carolina Gynning var med.
Nu kanske det låter som det bara är hennes utseende så får mig att gilla henne, men så är det absolut inte. Jag har ju aldrig träffat henne någon gång, bara sett henne på lite avstånd på Idol uttagningarna men jag vet ändå hur hon är som person för det ser man på henne. Jag ser henne som en väldigt rolig person med bra humor, väldig snäll och omtänksam. Jag ser henne inte som en dum blondin som jag hör att många personer gör, jag ser henne som vilken människa som helst.

Inga kommentarer: